Re: Co to za procesory - proszę o pilną radę!

Autor: Cosby (cosby_at_pf.pl)
Data: Tue 16 Dec 2003 - 16:58:34 MET

Użytkownik "Kucyk" <kck_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Bardzo proszę o pilną odpowiedź.
> Otóz jakiś czass temu kupiłem AMD Athlona. Miał to być Athlon XP Barton
> 2500+. Chodził jako @3200 z częstotliwością 11x215 MHz. Dzisiaj zdjąłem
> cooler (CoolerMaster przy pełnym obciązeniu i 1,8V miał 61 st.) patrze i
co
> widze. Procesor ma kolor żółto-brązowy nie zielony jak chyba wszystkie
> Bartony. Jest na nim naklejka Athlon XP 2500 oraz takie oto zapiski
> numerowe:
> AXDA2500DKV4D 4166885260142 i linijka niżej AQZFA 0335MPM. Nigdzie nie
widzę
> [...]
Lepszy zawsze jest ten który lepiej się kręci. Kolorami AMD oznacza wersje
procesorów. Te brązowe to tzw oem i tylko jako oem powinny być sprzedawane.
Mają rok gwarancji ale jak zauważyłeś lepiej się kręcą i mają zwykle
odblokowany mnożnik. Zielone to athlony boxowe (sprzedawane z wentylatorami)
choć ostatnio pojawiły się w wolnej sprzedaży (pewnie przez zamieszki
świąteczne)... Te mają zwykle zablokowany mnożnik ale mają 3 lata
gwarancji...

Pozdrawiam
Cosby