Re: P4 / HT / DC-DDR / SATA

Autor: exbros (exbros_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 15 Dec 2003 - 21:13:36 MET

Użytkownik "peterphk" <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> P4P800 ma kilka zbednych rzeczy ???:))) raczysz zartowac:) Mam ta plyte
> glowna i nie zauwazylem czegos co by tutaj powiekszalo koszty a tobie by
nie
> bylo potrzebne ... RAID jest realizowany programowo wiec to nic nie
kosztuje
> ... kilka bramek wiecej i odpowiedni BIOS zalatwia sprawe ... plytka ma
> wszystko co jest potrzebne w standardowym kompie. Fanaberie typu firewire
sa
> dla wybranow uzywajacych sprzetu z tym zlaczem wiec nie kazdy musi tego
> uzywac ... jest przezciez USB 2.0.

Różnice w cenie zakupu są spore
P4P800S (i848P, SATA, 2xDDR - ale nie DC!, ATA100)
   ~ 309,-
P4P800 (i865PE, SATA+RAID, 4xDDR-DC, ATA100)
   ~ 412,-
P4P800Deluxe (i865PE, SATA, 2xRAID, 4xDDR-DC, ATA133, ieee1394)
   ~ 495,-
Ceny netto/hurt/dystrybutor. A może znacie tańsze źródełko?
Teraz już wiem, że P4P800S odpada... zaczynam się przekonywać do "Twojej"
płyty ;-)

> Unikaj wszystkich plyt glownych ktore nie maja chipsetu intela ... z
> zalozenia taka kombinacja psuje cala idee kupowania procesora P4 ... jak
juz
> wywalasz tyle kasy to nie oszczedzaj na plycie glownej ...

Mi tego tłumaczyć nie musisz, ale Świętą Wojnę to takim stwierdzeniem na tej
grupie łatwo wywołać ;-)
Jeszcze tylko dwa drobiazgi :
Jeśli ta płyta pracuje u Ciebie w konfiguracji Dual-Channel (z P4 HT), jak
wrażenia?
Jakiej grafiki używasz / może coś testowałeś - jakieś spostrzeżenia? (na
grafikę nie zostanie mi zbyt wiele $ więc na razie rozważam zakup jakiegoś
Radeona 9200 lub FX 5200 / 128Mb - najprawdopodobniej też Asus)
Dzięki za konkrety, pozdrawiam
   exbros