Re: ASUS A7V8X i pamięć Kingston KVR400X64C25/256

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 15 Dec 2003 - 20:40:31 MET

Łukasz Ledóchowski <lukled_at_tlen.pl> wrote:

> Timingi te same 2-3-2-6 1CMD. W wynikach dla prime95 podałem wynik dla
> 384K i 2048K FFT length. W q3 podałem wynik w trybie normal...

No i co z tego? Ja moge tez podac jakies cyfry. Akurat engine Quake 3
jest dosc mocno zalezny od przepustowosci pamieci ale...

> Dla mnie to wystarczajaca różnica żeby stwierdzić, że wyższe taktowanie
> pamięci w chipsetach Via jest wydajniejsze...

...akurat chipset nie ma tu nic do gadania bo _wszystko_ zalezy od
procesora, który w tym przypadku z wzgledu na swoja architekture
_nie_potrafi_ wykorzystac wyzszego taktowania pamięci. Wiec zadam
pytanie: Czy Ty to rozumiesz?

--
Krzysiek Szczepanek
"Taken by surprise stigmatized by the things I've seen with my own eyes,