Demontaż radiatora Szafirek 9100

Autor: Przemek J. (przemek_jNOSPAM_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 15 Dec 2003 - 20:38:39 MET

Witam,

Gnębiony nieustannym hałasem wydzielanym przez wiatrak na mojej
grafie postanowiłem wywalić warczące paskudztwo (smarowanie nic nie daje) i
zastąpić fabryczny szczuplutki radiatorek czymś porządniejszym bez
wiatraczka. Skołowałem sobie fajny, pożądny kaloryferek i raźno zabrałem się
do roboty. Jednak zbastowałem w momencie, gdy stwierdziłem, że radiator nie
jest zamontowany na karcie na plastikowych kołeczkach, lecz jest czymś do
niego przyklejony na stałe :-( Moje pytanie: jak bezpiecznie pozbyć się
cholerstwa - wymózgowałem, ze będę go powoli podważać śrubokrętem z każdej
strony - aż puści - ale nie wiem - czy nie odejdzie razem z chipem :-) Druga
sprawa - czym najlepiej zmyć pozostałości pasty przew. z układu przed
posmarowaniem nową i czym najlepiej przykleić ten nowy radiator ??

Z góry dzięki za pomoc w imieniu swoim i moich uszu :-)
Pozdrawiam - Przemek