Re: skladak na prezent

Autor: Marcin Cichy (marcinmichalcichy_at_USUNTO.poczta.onet.pl)
Data: Mon 15 Dec 2003 - 16:37:18 MET

Qmam:), jeśli chciałbyś wspomóc finansowo - zróbmy tak: Jeśli do
środy-czwartku nie będzie odzewu w sprawie jednego z brakujących sprzętów -
będę go próbował kupić na giełdzie komputerowej, a do tego przydadzą się
pieniądze i wtedy będę mógł podać konto. Jeśli się uda - chciałbym akcję
zrobić w pełni bezgotówkowo tj. najczyściej moralnie jak się da.

Kartę graficzną już mam wysłaną przez Tomka, nie wiem, czy życzyłby sobie
ujawniania nazwiska, więc na razie tego nie robię. Mogę mu tylko publicznie
podziękować.

Chyba najtrudniej będzie zdobyć obudowę ATX - więc apeluję do czytających,
jeśli macie zbędną, nawet z uszkodzonym zasilaczem - dajcie znać. W
Warszawie mogę podjechać, aby nie robić dodatkowego kłopotu z przekazaniem.

Pozdrawiam
MC