Re: skladak na prezent

Autor: Marcin Cichy (marcinmichalcichy_at_USUNTO.poczta.onet.pl)
Data: Wed 17 Dec 2003 - 15:42:33 MET

Nie ma odzewu w sprawie obudowy i CD-ROMu, trudno - będę musiał kupić na
giełdzie. Jeśli ktoś jednak chciałby je dołożyć do składanego komputera -
niech da znać na maila.
Kartę graficzną dostałem od Tomka - Dzięki!
Pzdr
MC

Użytkownik "Marcin Cichy" <marcinmichalcichy_at_USUNTO.poczta.onet.pl> napisał
w wiadomości news:bridrh$scp$1_at_mamut.aster.pl...