Re: skladak na prezent

Autor: sQrczaK (ja_at_wm.-STOPSPAM-pl)
Data: Mon 15 Dec 2003 - 09:00:00 MET

Użytkownik "Marcin Cichy"
<marcinmichalcichy_at_USUNTO.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:brjpdp$2hu5$1_at_mamut.aster.pl...

> Dzięki za odzew. Jednak o pieniądze mi nie chodzi, jest
> dużo charytatywnych charytatywnych, które potrzebują
> wsparcia finansowego - nie chcę robić im konkurencji. Co
> innego zbędny sprzęt, który pewnie wiele osób ma i szkoda
> im wyrzucić, a nie opłaca się bawić w sprzedawanie.

rozumieć że nie chodzi o kasiorkę, ale spróbuj zrozumieć to , że
nie wszyscy na tej grupie są z wawy .
a nawet jeśli są , to naprawczę czasem jest dużo łatwiej wysłać
coś na konto nić zasuwać przez półstolycy z obudową na spotkanie