Re: skladak na prezent

Autor: Marcin Cichy (marcinmichalcichy_at_USUNTO.poczta.onet.pl)
Data: Mon 15 Dec 2003 - 09:00:04 MET

Dzięki za odzew. Jednak o pieniądze mi nie chodzi, jest dużo charytatywnych
charytatywnych, które potrzebują wsparcia finansowego - nie chcę robić im
konkurencji. Co innego zbędny sprzęt, który pewnie wiele osób ma i szkoda im
wyrzucić, a nie opłaca się bawić w sprzedawanie.

Ad . 7-ki dzieci i jednego komputera - nie wiem czy będą o niego walczyły,
wiem tylko że cała 7-ka o nim marzy ....