Re: Co sadzicie o takim zestawie...?

Autor: andref (adres_at_wsygnaturce.com)
Data: Mon 15 Dec 2003 - 01:34:55 MET

In news:britrm$73m$1_at_inews.gazeta.pl,
m b <mbarc.WYTNIJ_at_gazeta.pl> typed:
> Witam
>
> Co sadzicie o takim zestawie:
>
> Barton 2500+
> (bo jest szybki i moze byc jeszcze szybszy jak ustawie wysokie FSB)

kupilem taki sam

> Abit NF7-S (v2.0)
> (bo jest wydajna, ma LAN, SATA i Soundstorma i jest na Nforce2)

kupilem asusa a7n8x deluxe bo jest w tej samej cenie ma 2 x lan i raida i
firewire

> 2x256 MB DDRAM PC-400MHz TwinMOS CL 2.5
> (bo po podkreceniu beda dobrze pracowaly)

kupilem 512/400 ale tylko dlatego ze zamierzam dokupic druga

> Seagate Barracuda 7 7200 SATA 8MB Cache
> (bo jest cichy, dosc szybki i mam nadzieje bezawaryjny)

kupilem taki sam, szybki to on jest, bezawaryjny to sie okaze... ale napewno
nie jest cihhy

> Obudowa Chieftac 360W
> (bo ma zabezpieczenia, 360W na zapas i naklejke "Chieftac" <szkoda
> tylko ze mala ;-) >)

obudowe mialem stara wiec wymienilem tylko zasilacz

> Do tego dojdzie Hercules Radeon 8500LE 64MB 128bit

kupilem radka 9500 na benchmark.pl... za 545pln podkrecil sie tak jak
opisali... wymiata

> i CD-RW Liteon x52, ktore to podzespoly juz mam.
>

> Czy warto kupic 2 kosci po 256 i ustawic Dual Channel
> czy lepiej w jednej kosci 512MB i nie zawracac sobie glowy takimi
> bajerami?

zalezy na czym chesz zakonczyc

> Czym sie rozni Abit NF-S w pierwszej wersji od wersji 2.0?
>
> Jaki nalozyc na procesor wydajny i cichy cooler w granicach 50-60zl
> (procesor zamierzam podkrecic)?

cooler master ~70pln

> Polecacie jakis inny dysk 160GB zamiast Barracudy?
>
> Komp glownie do grafiki 2D i internetu, w mniejszym stopniu do gier.

jak do grafiki 2d... zalezy jak ciezkiej... kupilbym 1gb ramu ale to tylko
imo

andref