Re: Szybszy skaner

Autor: Krzys-iek (admin.krionix.sieć_at_man.lodz.pl)
Data: Mon 15 Dec 2003 - 01:45:07 MET

T. Skolem <T.Skolem_at_wp.pl> napisal nam:

> Chciałbym kupić skaner, który głównie służyłby skanowania tekstów.
> Czy są jakieś modele za jakieś 500 zł, których jeden pełny cykl pracy
> z formatem A4 wyniósłby mniej niż 30s, żeby w minutę zrobić ze dwie
> strony ?

microtek 3800

2x 300dpi A4 Gray scale = 53 sekundy (od nacisniecia SCAN w twain do
pojawienia sie 2 skanu w adobe ps)
odpalane 2x skany automatycznie przez twain (bardzo dobry twain imho)

to samo ale rgb = 90 sekund

przy b&w (nie wiem do czego to sie nadaje :) nie do ocr raczej) = 53

a4 to zwykla kartka z tekstem

skaner nie zatrzymuje sie by podawac dane a ma usb 1.1

> Ewentualnie, jakie w ogóle modele polecacie.

ja znam glownie ten i polecam, choc jest 2x tanszy niz masz kase wiec moze
cos lepszego bedzie, mnie cieszy bardzo dobry twain... moc opcji.

jak chcesz zobaczyc jak wyglada twain to na priv zapraszam, polecam zakup
skanera z guzikami, siedzisz i zmieniasz kartki i guzik :))