Co sadzicie o takim zestawie...?

Autor: m b (mbarc.WYTNIJ_at_gazeta.pl)
Data: Mon 15 Dec 2003 - 01:05:11 MET

Witam

Co sadzicie o takim zestawie:

Barton 2500+
 (bo jest szybki i moze byc jeszcze szybszy jak ustawie wysokie FSB)

Abit NF7-S (v2.0)
 (bo jest wydajna, ma LAN, SATA i Soundstorma i jest na Nforce2)

2x256 MB DDRAM PC-400MHz TwinMOS CL 2.5
 (bo po podkreceniu beda dobrze pracowaly)

Seagate Barracuda 7 7200 SATA 8MB Cache
 (bo jest cichy, dosc szybki i mam nadzieje bezawaryjny)

Obudowa Chieftac 360W
 (bo ma zabezpieczenia, 360W na zapas i naklejke "Chieftac" <szkoda tylko ze
mala ;-) >)

Do tego dojdzie Hercules Radeon 8500LE 64MB 128bit
i CD-RW Liteon x52, ktore to podzespoly juz mam.

Czy warto kupic 2 kosci po 256 i ustawic Dual Channel
 czy lepiej w jednej kosci 512MB i nie zawracac sobie glowy takimi bajerami?

Czym sie rozni Abit NF-S w pierwszej wersji od wersji 2.0?

Jaki nalozyc na procesor wydajny i cichy cooler w granicach 50-60zl
 (procesor zamierzam podkrecic)?

Polecacie jakis inny dysk 160GB zamiast Barracudy?

Komp glownie do grafiki 2D i internetu, w mniejszym stopniu do gier.

mb