Re: laptop - pytania???

Autor: lazik_s (spamtrap_s_kizal_at_gazeta.pl)
Data: Mon 15 Dec 2003 - 01:10:29 MET

 Witam wszystkich grupowiczów pl.comp.pecet!!!

Pewnego dnia, a było to w piątek wieczorem, soonic napisałeś na
pl.comp.pecet coś takiego:
> nigdy nie mialem laptop'a i zastanawiam sie nad kupnem, ale jestem
> troche wymagajacy i nie wiem czy w takim zestawie moge dostac
> laptopa:
> tunerTV, karta graf. z TVout, sound 5.1, cd-r (rw) (jaka jest max
> predkosc nagrywarek w laptopach???)

> czy jest to mozliwe??

Wymagania są jak najbardziej do spełnienia wszystko powyższe możesz
mieć. 5.1 widziałem na www.gericom.com.pl . Co do karty graficznej to
mogą być problemy, a i z kasą może się okazać przy takich żadaniach
także. Alternatywą są tunery tv na USB.

> poza tym czy jestem skazany na kupno laptopa jaki proponuja w
> sklepie czy moge sprecyzowac firmie co chcialbym miec w srodku?

Zależy od producenta, ale w większości składanych laptopów jak
najbardziej można wybierać konfigi. Oczywiście jest to wybór jak
najbardziej ograniczony w większości wypadków do CPU, HDD, RAM, LCD,
napęd optyczny. Czyli tak prawdę mówiąc wybór jest znaczny.

--
Pozdrowienia,
 lazik_s    mailto:nick_at_poczta.gazeta.pl -- PGP KEY ID:0x4BF8D316 --