Re: laptop - pytania???

Autor: Maverick (maverick_at_newart.kalisz.pl)
Data: Sat 13 Dec 2003 - 10:29:47 MET

To wszystko jest do dostanie ale oczywiscie za konkretne pieniadze
tunerki gdzies widzialem jak nie wbudowane to jest mozliwosc dokupienia
na port PCMCIA (kazdy laptop ma taki port)
karta z tv-out wiekszosc juz ma w standardzie... szukaj notebooka z
Radeon'em
albo GF bo tylko te chipsety sa supportowane przez wiekszosc nowych gierek
jesli chcesz na nim troche pograc...
sound 5.1 wydaje mi sie ze obil mi sie tez o uszki ale nie jestem pewien...
RW najczesciej Combo DVD/CDRW tez jest popularnym rozwiazaniem
szybkosci... ile zaplacisz tyle masz :)))

Pozdrawiam Maverick
maverick.mk_at_wp.pl