Re: Co myślicie o chipie SISa 650 w laptopach???

Autor: lazik_s (spamtrap_s_kizal_at_gazeta.pl)
Data: Mon 15 Dec 2003 - 01:05:38 MET

 Witam wszystkich grupowiczów pl.comp.pecet!!!

Pewnego dnia, a było to w niedzielę wieczorem, FOX napisałeś na
pl.comp.pecet coś takiego:
> wielkie dzieki bardzo mi to pomoglo ale i tak niewiem co kupić Ten
> ARISTO 2500 CA 6900 to różnia sie tylko znaczkami a to przydzielenie
> pamięci zeczywiście kuleje!!

Dobra jak tamto Ci pomogło to się cieszę. Teraz pomóż innym i poczytaj
trochę Netykietę i skonfiguruj poprawnie czytnik. Nie odpowiadaj nad
cytatem. Następnym razem jesteś na CZARNEJ LIŚCIE pl.comp.pecet.

Z informacji jakie podałeś nie można zupełnie wywnioskować ile masz
gotówki na zakup. Może da się znaleźć porządniejszą alternatywę.
Poszukaj coś tu www.karen.com.pl lub www.gericom.com.pl opisy modeli
możesz też stąd pociągnąć www.komputronik.com.pl (jednak co do cen to
bym lepiej szukał). Ostatnio widziałem coś na Athlonie z Compaqa 1015v
czy coś w tym stylu - rozejrzyj się. Cena też była w miarę jak na
takie cudo.

--
Pozdrowienia,
 lazik_s    mailto:nick_at_poczta.gazeta.pl -- PGP KEY ID:0x4BF8D316 --