Re: Kupuje zestaw - prosze o opinie

Autor: GrzeGorz (ggNIE_at_SPAMUJpoczta.gazeta.pl)
Data: Sun 14 Dec 2003 - 21:43:11 MET

BartoszP napisał(a):

Niedawno kupowałem podobny zestaw więc mogę coś poradzić.

> - Athlon XP 2200+ box

Ja wziąłem 2000+ OEM + dobry wiatrak. Procek kręci się rewelacyjnie
chociaż ja na razie niepodkręcam bo nie potrzebuje (chodził u mnie bez
problemów na 166x12,5 a pewnie można więcej wyciągnąć).

> - Abit NF7SL (ta plyta ma miec wbudowana karte dzwiekowa Soundstorm - dobre
> to?:)

OK, saundstorm podobno rewelacja, ale się nie wypowaiadam bo mam Abit
NF7, czyli bez soundstorma. I nie musisz się obawiać o grzebanie w
środku przy kręceniu bo robi się to w biosie

> - ATI Radeon 9200 64MB DDR 128bit

Tu wybrałem to co ty, tylko gigabyta. Występowały problemy z
oryginalnymi sterownikami pod WinXP (sypał się co jakiś czas), ale
zainstalowałem stery Omegi i od tej pory nie ma zwisów. Jezeli chodzi o
wydajnośc to też nie narzekam, wszystkie gry chodza płynnie.

> - 256MB DDR400 (lub 512, tylko nie wiem, czy w takim wariancie wziac jedna
> 512 czy dwie 256)

weź pamięci jakieś firmowe

> - Caviar 120GB 7200obr 8MB cache
> - CDRW Liteon 52/24/52
> - Samsung 763MB 17'' TCO'2003 (a wlasnie, co to jest to TCO?)

Tu kupiłem prawie to samo (caviar, 80GB Liteon 52/32/52, Samsung 765MB
17'') i też nie narzekam

--
Pozdrawiam
GrzeGorz