Kupuje zestaw - prosze o opinie

Autor: BartoszP (bartosz_p_at_BEZTEGOgazeta.pl)
Data: Sun 14 Dec 2003 - 20:06:18 MET

Postanowione - kupuje nowego kompa.
Polazilem troche po sklepach, pogrzebalem w kieszeni (tu zeszlo mi dziwnie
krotko:)) i wyczesalem sobie taki zestawik:

- Athlon XP 2200+ box
- Abit NF7SL (ta plyta ma miec wbudowana karte dzwiekowa Soundstorm - dobre
to?:)
- ATI Radeon 9200 64MB DDR 128bit
- 256MB DDR400 (lub 512, tylko nie wiem, czy w takim wariancie wziac jedna
512 czy dwie 256)
- Caviar 120GB 7200obr 8MB cache
- CDRW Liteon 52/24/52
- Samsung 763MB 17'' TCO'2003 (a wlasnie, co to jest to TCO?)

Plus oczywscie takie rzeczy jak klawiatura (bez bajerow, ale zeby byla
wytrzymala bo dosc mocno wale w klawisze:)), mysz (kulkowa, kablowa, z
rolka), obudowa (300W?, prosta, bez wodotryskow).

Zestaw bedzie sluzyl do zastosowan typowo domowych: ogladanie filmow, cos
policzyc, pisemko napisac, zdjecia ogladnac, czasami jakas gierka (ale
maniakiem nie jestem), emajle i internet.
Na komputerach nie znam sie dobrze, tzn jezeli chodzi o grzebanie w srodku,
overcloking (?) to nie dla mnie.
Zalezy mi na tym, zeby mi to CHODZILO bezawaryjnie i bezstresowo. Jak mam
wlaczyc kompa to tylko po to, by uzyc go do w/w zastosowan.
Aha, chce sie zmiescic w ok 3100PLN (moze byc +/- 200 zl, chociaz
podejrzewam, ze "-" raczej odpada).

Bardzo prosze szanowna grupo o wszelkie opinie na temat podanych przeze mnie
pozycji, zarowno poszczegolnych podzespolow, jak rowniez w zestawieniu z
innymi.
Licze na Wasze doswiadczenie. Oczywiscie inne sugestie sa mile widziane.
I jeszcze jedno - musze sie zdecydowac do srody, max do czwartku.

--
pozdr
BartoszP