Tuner Pixel view TV PRO FM

Autor: Pawel K. (anty_at_spam.pl)
Data: Sun 14 Dec 2003 - 02:57:14 MET

Witajcie
Jestem posiadaczem w/w tunera i mam z nim male problemy. Otoz niektore
stacje tv zle sa odbierane i nie wiem co moze byc przeczyna. Podczas
ogladania np: TNNu pojawiaja sie paski poziome na dole ekranu. Ogolnie obraz
jest maly estetyczny. Niektorzy doradzali mi za sa zakocenia i dlatego takie
skutki...innu z kolei zebym kupil wzmacniacz syhnalu. Co Wy o tym myslicie?
Jak zrobic zyby sygnal byl czysty jak w TV? Pozdrawiam