Przerobka softwarowa SB LIVE na AUDIGY2

Autor: Norbert (norbert.kaminski_at_wp.pl)
Data: Sun 14 Dec 2003 - 00:57:52 MET

 Czytam o tym od dwoch dni.
Ale..wszystkie strony ktore omawiaja dokladnie krok po kroku jak i co
trzeba zrobic sa niestety nie w naszym ojczystym jezyku.
Nawet udalo mi sie zassac 200MB sterowniki ktore sie uchowaly gdzies bo
jak wiadomo creative i jego prawnicy pozamykali sporo stron ktore
instrulowaly co i jak.
Tym bardziej pousuwane ponoc zostaly te przerobione przez japonczykow
sterowniki.
Jak widac mnie sie udalo zassac jednak moze nzacie jakas polska strone
ktora tlumaczy krok po kroku co i jak zrobic by byl efekt porzadany?
Pozdrawiam

PS> wiem ze nie da sie uruchomic wszystkich opcji audigy2 ale sporo mozna
osiagnac wiec niech sie powstrzymaja ci ktorzy maja ochote tylko
skomentowac ze sie nie da zaiast dodac cos sensownego do watku.
Pozdro

--
******* norbert.kaminski_at_wp.pl **** gg:1334053 **********
** PIV3GHz, 1GB-HYPERX, ABIT IC7 MAX3, CHIEFTEC 420W ****