Re: łzy wzruszenia...

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.poczta.onet.pl)
Data: Sun 14 Dec 2003 - 23:17:07 MET

Deep inside the Matrix, convinced that Sun, 14 Dec 2003 09:12:28 +0100
is the real date, KriSSo <krisso75_at_o2.pl> has written something quite
wise. But he wasn`t the one.

>Sygnaturka, to podpis znajdujący się pod delimiterem. Nie masz delimitera,
>nie masz sygnaturki.

>Natomiast ten tekst, który na końcu zostawiasz jest dla większości osób
>upierdliwy, bo trzeba go ręcznie wycinać.

Mowisz to takim tonem, jakbu co najmniej wymagalo to uzycia korektora
w plynie.

>A to już w ogóle pełne zaskoczenie. Zamiast grzecznie przeprosić i poprawić
>czytnik, Ty próbujesz się złośliwe odegrać ?? Łooo Panie... takim sposobem
>daleko nie zajedziem !!.

Byc moze przeprosilbym grzecznie, gdybym zostal grzecznie
potraktowany. Zostalem potraktowany po chamsku, wiec nic z tego.
Chamom nie ustepuje.

>*Plonk* *Warning* *!!!!!!!*

Alez prosze bardzo. Wrzuc mnie do KF. Nie uwolnisz siebie ode mnie,
tylko mnie od ciebie. :-)))

Pozdrawiam,
Mordazy.

REMOVE-IT. from my address when replying.

     THE ONLY THING WORTH WAITING FOR
           IS A WORLD-WIDE DISASTER.