Re: konfugiracja

Autor: opolanin (opolanin_at_poczta.fm_NO-SPAM_)
Data: Sat 13 Dec 2003 - 22:57:12 MET

Użytkownik "stefe" <stefe_at_wp.pl> napisał w wiadomości

Witam,

> moze lepiej 9100 z 64MB?
szczerze powiem ze nie mam pojecia - nie mialem do czynienia z tymi
kartami

> jak cenisz cisze polecam np. Barracude (ale tutaj 3 lata gwarancji
> dopiero od 120GB)... albo bardzo szybki i cichy Hitachi DeskStar 7K250
> 80 GB.. tez ma 3 lata gwarancji
jak dadza 3 lata gwarancji na ta barracude to ostro sie zastanowie

> wg mnie samsung robi bardzo slabe napedy optyczne (nie tylko napedy) i
> tutaj lepiej cos z Toshiba, Pionieer, LiteON
to wybiore ktorys z tych trzech wymienionych

> LiteON... o tym teacu slyszalem troche negatywnych opinii

mam teac'ka jeszcze "sprzed wojny" i nie mam zastrzezen, ale wlasnie tak
czytam i widze, ze te nowe teac'i cos nie bardzo sie sprawuja

dzieki za rady

pozdrawiam
opolanin