Problem z USB :(

Autor: Marek (dimka_cut__at_wp.pl)
Data: Fri 12 Dec 2003 - 21:15:53 MET

Witam.
Mam dosc starego kompa (bez USB) wiec kupilem sobie sterownik USB na plyte
glowna.
Jest ona oznaczona USB 2.0 i na niej jest napisane VIA.
Nie pamietam jaki chipset ma moja plyta ale kiedys chyba instalowalem jakies
stery do Ali ale nie jestem pewien.
Jest to "Pentium II mainboard M729) (tak jest na instrukcji)
Wiec zainstalowalem stery od USB i od tego czasu zaczely sie problemy. To
komp sie nie wlaczal, to sie zawieszal, to ramu nie wykrywal. I po pewnym
czasie podczas uruchamiania jest "nieprawidlowy dysk" i koniec.
Formatowalem juz przez to 2 razy i teraz juz nie instaluje tego USB. Na
poczatku probowalem z dolaczonej plyty instalowac sterowniki do VIA ale byl
blad wiec zainstalowalem od ALI. Ale problemy i tak byly.
Co moze byc przyczyna?
W instrukcji plyby i BIOSIE jest cos o USB wiec chyba ta plyta to obsluguje.
Co moze byc nie tak?

Z gory dzieki za wszystkie odpowiedzi.