DVI + Radeon problem

Autor: Grzegorz Siehień (dfenz_at_WYTNIJ.gazeta.pl)
Data: Fri 12 Dec 2003 - 21:05:56 MET

witam!

Zachciało mi się podłączyć LCD (Samsung 172T) przez złącze DVI-I do Radeona
7500. Tak jak po kablu RGB wszystko śmiga, tak pod DVI nie bardzo. Doszedłem
obecnie do takiej sytuacji:

Jedyną działająca rodzidzielczością to 800x600 (zalecania dla tego LCD to
1280x1024) w dowolnym odświeżaniu. Każda inna powoduje zachowanie równoznaczne
z brakiem sygnału (również podczas startu kompa - POST, bootloader i cała
ferajna są też niewidoczne)

Podłaczyłem Radka 9600 i .. działa dodatkowo 1024x768. Reszta jak wyżej.

Testowałem na płytach głównych Shuttle AK32D i Asus A7V600. Efekt ten sam w
każdej kombinacji. Co ciekawe widziałem idealnie działającą konfigurację
właśnie na Radku7500, DVI i 172T ...

Czy ktoś spotkał się z takim problemem, czy może powinienem sie dobrze wsypać?

pozdrawiam!