Re: Problem z USB :(

Autor: Grzegorz Siehień (dfenz_at_WYTNIJ.gazeta.pl)
Data: Fri 12 Dec 2003 - 21:27:43 MET

witam

Marek <dimka_cut__at_wp.pl> napisał(a):

> Jest ona oznaczona USB 2.0 i na niej jest napisane VIA.

pewnie VT6202, niby ok, ale na starych kompach miałem z nią problemy, duże
powiedziałbym... może lepiej kupić coś na Opti?.. (standard OHCI, USB 1.1)

> W instrukcji plyby i BIOSIE jest cos o USB wiec chyba ta plyta to obsluguje.
> Co moze byc nie tak?

widać na płycie jest USB, ale nie wyprowadzone na zewnątrz.. śledzik za 20zł i
po sprawie (byle by dobrze podłączyć! - odwrotne wpięcie = zjaranie portu)

powodzenia :)