Re: Athlon XP dual

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Fri 12 Dec 2003 - 19:53:03 MET

On Fri, 12 Dec 2003 12:35:51 +0100, "Andrzej WoĽniak"
<wozniaka_at_gazeta.pl> wrote:

>Nie przesadzaj Kolego. Po prostu nie znam gościa, więc oceniłem go na pods
>tawie wrażenia, jakie odniosłem po przeczytaniu jego postu. I daleki jestem
... czasem jeden post to moze byc zbyt malo aby kogos tak stanowczo
oceniac - nie uwazasz? YTymbardziej, ze...

>od takiego kategorycznego oceniania ludzi. Stwierdziłem jedynie, że proces
>ory Athlon XP Thunderbird istnieją. I rzeczywiście takie procesory były.
..ze znowu nie masz racji. Nie ma i nie bylo nigdy procesorow o
ktorych mowisz tak wiec z jednej strony prezentujesz daleko posunieta
ignorancje na dodatek upierajac sie przy niej a z drugiej strony jako
ignorant oceniasz innych.

Proponuje na poczatek www.amd.com - poczytaj wyciagnij wnioski i....

Glide