Re: Athlon XP dual

Autor: Andrzej Woźniak (wozniaka_at_gazeta.pl)
Data: Fri 12 Dec 2003 - 12:35:51 MET

Użytkownik GLide <glide_at_terramail.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych na
pisał:tm7itvos93deu72pvp19u8l1uo3j0fl8k3_at_4ax.com...

> He he to sie ubawilem....... ROTFL!
> Boooooszzzzzzz luuuudzie XP Thunderbird?, RS nieuleczalny
> greenhorn.....? nieeeeeee :-D
>
> Kolego chyba niechcacy sie zblazniles :->
>
> GLide

Nie przesadzaj Kolego. Po prostu nie znam gościa, więc oceniłem go na pods
tawie wrażenia, jakie odniosłem po przeczytaniu jego postu. I daleki jestem
od takiego kategorycznego oceniania ludzi. Stwierdziłem jedynie, że proces
ory Athlon XP Thunderbird istnieją. I rzeczywiście takie procesory były.

pozdr
AW