Re: CD-ROM - nie czyta p³yt

Autor: FOX (lis_at_itm.pcz.czest.pl)
Data: Fri 12 Dec 2003 - 19:47:43 MET

 A jak czy¶cile¶ szybê to mo¿e trzeba bylo popchnaæ wózek z laserem bo przy
czytaniu overburningowych plytek zdarza sie ¿e wyjedzie poza zde¿ak , bez
obawy silnik ma sprzêgielko i nic sie niestanie , mialem taki przypadek z
BTC albo LG juz niepamietam, bo serwis to chyba sie niekalkuluje:D

U¿ytkownik "adriansocho" <adriansochoUSUN_TO_NIEP_at_wp.pl> napisa³ w
wiadomo¶ci news:brctld$9bp$1_at_SunSITE.icm.edu.pl...