Re: overclocking a napiecia

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Fri 12 Dec 2003 - 15:24:25 MET

> Nie chce ingerowac w elektronike, dlatego pytam, czy mozna to zrobic jakos
> inaczej. W biosie zakres mam 1,5 - 1,7V. Moze to moznaby jakos obejsc? Np.
> software'owo?

buahahaha.. oczywiście możesz napisać programik do generowania wirtualnych
ścieżek i oporników pomiedzy poszczególnymi nóżkami układu pilnującego
napięć i prądu i wtedy przesuwając suwaczkiem będziesz miał rózne napięcia
:)

a tak poważniej poszukaj jakichś modów tej płyty - pewnie są.. dla mojej
8RDA+ modów jest sporo - dla A7V8X tez jakieś powinny być.. ale wiąże się to
z lutowaniem kabelków - ale jak znajdziesz przepis to zawsze możesz zlecić
robote jakiemuś elektronikowi

PZDR
Shaman