Re: overclocking a napiecia

Autor: xajorkith (xtf_at_o2.pl)
Data: Fri 12 Dec 2003 - 15:36:24 MET

Użytkownik "Shaman" <mynews_at_space.pl.usunto> napisał w wiadomości
> ja

Np.

> buahahaha.. oczywiście możesz napisać programik do generowania wirtualnych
> ścieżek i oporników pomiedzy poszczególnymi nóżkami układu pilnującego
> napięć i prądu i wtedy przesuwając suwaczkiem będziesz miał rózne napięcia
> :)

Stare biosy do tej plyty nie mialy mozliwosci zmiany napiecia. Teraz maja. A
wiec najwyrazniej spece z Asusa potrafia jednak programowo wlutowywac
oporniki. :-)

> a tak poważniej poszukaj jakichś modów tej płyty - pewnie są.. dla mojej
> 8RDA+ modów jest sporo - dla A7V8X tez jakieś powinny być.. ale wiąże się
> z lutowaniem kabelków - ale jak znajdziesz przepis to zawsze możesz zlecić
> robote jakiemuś elektronikowi

Az tak to nie chce sie w tym grzebac. Muslalem raczej o jakichs soft modach.
Poza tym i tak A2800+ za 180 zlotych (przerobiony duron 1.4) to
wystarczajaco dobry wynik.

EOT z mojej strony; nie ma co pierniczyc o glupotkach, jak ludzie pisza, ze
im pecety w ogole nie dzialaja. :-)

X.