Re: Wycena starego zestawu .

Autor: Syco (syco_at_go2.pl)
Data: Fri 12 Dec 2003 - 12:21:55 MET

Użytkownik "Łukasz Ledóchowski" <lukled_at_tlen.pl> napisał w wiadomości

> szczerze mowiac duron jest zdecydowanie szybszy a na serwer nadadzą sie
> pewnie oba jeżeli nie ma wiele do roboty...

Moze w niczym nie bylby gorszy ... Wyrazilem tylko swoje zdanie, ze _ja_ bym
wolal Celka ...
Pewnie mam awersje do starych Duronow (athlonow tez). Troszke problemowe w
niektorych przypadkach (np. Clipper).
Do modeli nowych nie mam nic, sam mam 2000+ ...
Po prostu to byly poczatki AMD i balbym sie jakis niewyjasnionych systuacji
zwiazanych z dziwnym zachowaniem serwera ...
Jezeli to ignorancja, to jestem ignorantem .. coz nie mozna miec samych
zalet :D

Pozdrawiam:
Syco