Re: Jaka plyta pod Athlona z wiecej niz 4 IDE ?

Autor: Syco (syco_at_go2.pl)
Data: Fri 12 Dec 2003 - 11:41:47 MET

Użytkownik "Sniper" <sniper10000_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie. Przynajmniej nie spotkałem się jeszcze z taką płytą. Miałem
> już kilka płyt z RAID'em i zawsze można było dowolnie podłączać
> dyski bez konieczności konfigurowania macierzy RAID.
[ciach]

Przed chwila sprawdzilem na stronie epoxa:
http://web.epox.com/html/motherboard.asp?product=EP-8KRA2plus&lang=1

cyt.
IDE 2 x E/IDE Ultra DMA/133, 4 drives max.
RAID IDE 2 x Highpoint HPT372 UDMA/ATA 133 RAID, 4 drives max.

Czyli rozumiem, ze dyski moga chodzic normalnie na IDE RAIDowych w trybie
BASE tak ?

Pozdrawiam:
Syco