Re: Allinwonder8500

Autor: Waldeusz (spam_at_nie.cpam)
Data: Fri 12 Dec 2003 - 09:16:54 MET

W artykule news:brbshc$gma$1_at_nemesis.news.tpi.pl,
niejaki(a): Bogdan z adresu <sorti_at_wp.pl> napisał(a):

> Może ktoś już trenował ten temat. Niemogę nastroić tunera opcje są
> nieaktywne.
> Dopiero po zmianie regionu w WinXP na USA mam listę wszystkich państw
> i tuner działa.
> Wracam do naszego regionu i dalej kicha. Karta Herkulesa.

Z calym szacunkiem dla firmy ati IMO oprogramowanie ich tunera jest do d...
mam AiW 7500 - i przy kablowce na zadnym "z panstw" nie mialem wszystkich
programow
czyli jakos tam kanaly sa podzielone i kiszka.
obecnie w zakresie budzetowym najlepszy IMO jest leadtek i z niego korzystam
a tuner ati ... jest bo jest - u mnie malo uzyteczny przy sygnale z kabla
jesli ktos ma antene to tego problemu nie odczuje

Pozdrawiam
Waldeusz