Re: Allinwonder8500

Autor: Artur Czeczko (newart_at_eno.one.pl)
Data: Fri 12 Dec 2003 - 15:00:01 MET

"Waldeusz" <spam_at_nie.cpam> wrote in message

> Z calym szacunkiem dla firmy ati IMO oprogramowanie ich tunera jest do
d...
> mam AiW 7500 - i przy kablowce na zadnym "z panstw" nie mialem wszystkich
> programow
> czyli jakos tam kanaly sa podzielone i kiszka.
> obecnie w zakresie budzetowym najlepszy IMO jest leadtek i z niego
korzystam
> a tuner ati ... jest bo jest - u mnie malo uzyteczny przy sygnale z kabla
> jesli ktos ma antene to tego problemu nie odczuje

Ja się ostatnio męczyłem z kartą pixelview. Podobne problemy, jak
z tym ati. Jednak znalazłem programik, który w miarę dobrze sobie
radzi ze znajdowaniem programów - jest to iuVCR
(http://www.iulabs.com/iuvcr/).
Zalety tego programu: można zaprogramować wszystkie kanały
po prostu wpisując częstotliwości, potrafi zgrywać do DivX-a
(i wcale nieprawda, że trzeba mieć jakiś super wypasiony procesor,
chyba że Athlon 2000+ jest wypasiony, aczkolwiek był jeszcze spory
zapas mocy), całkiem fajnie się go konfiguruje.
Wady: trzaski przy przełączaniu kanałów (oryginalny soft PixelView
na chwilę wycisza dźwięk), nie da się jednocześnie oglądać
i zgrywać do DivX (za to można sobie posłuchać co się zgrywa),
nie działa pilot.
Aha, no i ten program nie jest freeware.

Gdyby ktoś znał fajny programik nie posiadający ww. wad,
to bym prosił o namiary. :-)

Pozdrawiam,
Artur