Re: Nowy pecet pod Windows'95? Emulować??? Błagam!!!!!

Autor: Andy (sp3uca_at_konin.lm.pe.el)
Data: Fri 12 Dec 2003 - 08:53:05 MET

On Thu, 11 Dec 2003 22:03:46 +0100, Bądź wierny, idź?
<spamowi.nie.mjedrz_at_polbox.com.USUN.TO> wrote:

> [...]
>hipotezę, iż od czasów Windows 95 2.x mniej więcej co 18 miesięcy Microsoft
><ciach>
>bardziej nieprzejrzyste, niestabilne, zamulone a co tylko jeszcze bardziej
>utrudnia rozwiązywanie pojawiających się problemów.
>Taka jest moja ugruntowana już od dawna opinia i jeśli teraz dodać do
>tego jeszcze ogrom doświadczeń związanych z możliwościami i obchodzeniem
>narowów systemu, wieloletnie już nawyki software'owe, klawiaturowe,
>własnopatchowe i w ogóle każde, jakie tylko mogą przyjść do głowy, to

oczywiscie piszesz o wlasnych doswiadceniach wiec jak rozumiem
kazda nowa wersja Win po 95osr2 rozgryzales mozolnie i teraz jak nowa
sie jawi juz niechcesz po raz kolejny rozgryzac cos ponad XP i
postanowiles na znak protestu wrocic do W95 ???
ale mi cie zal, pamietaj "chlopaki nie placza"

>trudno się dziwić, że zmiana systemu to dla mnie teraz nie tylko przymusowy
>wydatek, ale normalny cios w plecy :) Tym większy teraz dramat, kiedy się

czyli jednak tak.

> (i niech nikt nawet nie próbuje mi teraz tłumaczyć, że następne wersje
>różnią się "niewiele", bo to tekst dla 100% greenhornów, z wywalonym z
>natężenia jęzorem pikających myszką po wszystkich menusach, dla których

no jasne. my starzy wyjadacze...
Ten wstretny microsoft tak nas gnebi !
Nienawidzimy go i jednoczesnie pragniemy... ;-)

> Dlatego tym bardziej proszę o chwilkę czasu i pomoc w zestawieniu nowej
>konfiguracji, na której mogłaby dziś jeszcze chodzić wersja 95 2.x.
> A może w ogóle dać sobie spokój z gierkami i wziąć Matroxa G-450?
>(wprawdzie właściwie nie giercuję, zwłaszcza w 3D, ale jakoś tak łyso się
>tego pozbawiać, bo a nuż najdzie człowieka ochotka pyknąć jakieś demko? :-)

wszystko powyzsze swiadczy o tym ze nie powinno ci sprawic klopotu
odpowiedz na pytania czy , jak , po co , i co i jak ...
moze masz licencje tylko na w95 i postanowiles byc legalny ?
to jedyne co tlumaczy te "kombinacje" , ale nie tlumaczy takiego
rozpaczliwego listu
Wez Linuxa jak ci radza wszyscy ! z doswiadczeniem doglebnego
rozgryzania systemow Win konfiguracja Lin to pestka.
(no chyba ze jakies opinie OS przepisales z Komputer Swiata.)

Andy.