Dziękuję za wypowiedzi i proszę o jeszcze (uwag technicznych).

Autor: Bądź wierny, idź? (spamowi.nie.mjedrz_at_polbox.com.USUN.TO)
Data: Fri 12 Dec 2003 - 12:21:50 MET

> Wszystkie moje dotychczasowe doświadczenia jak na razie potwierdzają
> hipotezę, iż od czasów Windows 95 2.x mniej więcej co 18 miesięcy
> Microsoft wypuszcza kolejną wersja systemu jakieś 2 razy gorszą od
poprzedniej.
[...]

    Dziękuję wszystkim, którzy się już w wątku wypowiedzieli - ciekawe są
nawet wypowiedzi polemiczne - trochę człowiek zdążył się zaskorupić w
drążeniu jednego, a świat poszedł do przodu (niestety :), wciąż jednak
liczę na wypowiedzi "techniczne", a póki co, będę chyba eksperymentował na
sucho - na cudzych sprzętach (jeśli właściciele pozwolą :)), a jak coś z
tego wyjdzie - puszczę na grupę - jak będzie nas więcej (system po 10
latach powinien automatycznie tracić kopyrajt i stawać się OpenSource :))
to żaden producent nie pominąłby takiej grupy nacisku ;-)

[...]
> [...]
> Windows 98 Second Edition and Windows Millennium Edition are supported.
> Earlier versions of Windows are not supported." No i co z takim fantem
> dalej robić?
>
> Następnie znalazłem jednak stronkę ze sterownikiem (???) ForceWare dla
> kart GeForce pod Windows 95/98/Me (ver. 53.04) gdzie już nie ma takich
> zastrzeżeń, ale już w PDF-ie piszą tylko o Win98 (bez wykluczania Win95 -
> po prostu nie wspominają) i znowu pojawiają się wątpliwości. Zresztą, czy
> to wystarczający software do instalowania grafiki?

[...]

Pozdrawiam

Mariusz [mr.]

> PS.: Zapraszam na konsultacje (mjedrz#polbox:com) wszystkich równie
> niechętnych do wyrzucania swych doświadczeń i przyzwyczajeń co dwa lata
> na śmietnik.

BTW: coś się Polbox zacina, nie pierwszy raz zresztą...