leniwy komputer

Autor: aaaaaaaaaaaa (aaaaaaaaaaaa_at_wp.pl_invalid)
Data: Thu 11 Dec 2003 - 15:24:08 MET

Witam
Sprzet to poczciwe P200, do tego dysk 2GB szajsung, jakas tania
podrobka sounblastera, za to CD-ROM najmodniejszej ostatnio (vide
mandrake) firmy LG. Ale do rzeczy:

Objaw 1:
Po starcie systemu BIOS wita mnie radosnym komunikatem "primary hard
disk fail" [albo jakos podobnie].

Objaw 2 [wystepujacy rownoczesnie]:
Nie slychac beztroskiego pobrzekiwania wiatraczka [wydawanego
tradycyjnie przez dysk kojacego odglosu startujacego smiglowca rowniez
oczywiscie niet].

Wymienione wyzej objawy nie wystepuja, jesli zdejme obudowe i poloze
towera na boku.

Pytanie brzmi: wtf?!

Co mam zrobic? W zaistnialej sytuacji przyjmuje nawet sugestie
najbardziej niedorzecznych rytualow magicznych.

Pozdrawiam

PS. Jak ktos odpowie, zeby zdjac obudowe i polozyc towera na boku,
to ma z miejsca plonka :P

PS2. Z innym dyskiem wydawalo sie byc oke.