Re: Chieftec - czy aby realna moc?

Autor: dymek (adym_at_tenbit.pl)
Data: Thu 11 Dec 2003 - 14:37:15 MET

> no właśnie. Mi o to chodzi, że każdy mówi, że Chieftec np. 360W to
> realnie ma taką moc, a to jest przecież nieprawda.

To jest prawda.
Moc jaka sie podaje na tabliczce znamionowej to moc pobierana ze zrodla i to
jest istotne.
Zabezpieczenia to inna rzecz, inna rzecz tez to obciazalnosc pradowa na
poszczegolnej lini napiecia.
Stabilnosc napiec jest wlasnie zwiazana z obciazalnoscia. Dodatkowo choc
wiem, ze nie wszyscy
podaja to na tabliczce znamionowej powinno znalezc sie sprawnosc urzadzenia.

--
Pozdrawiam.
-dymek-