Re: i komu tu wierzyc....pomozcie bracia:)

Autor: przeKOT (przekot_at_op.pl)
Data: Thu 11 Dec 2003 - 12:09:56 MET

<gizbucha_at_poczta.onet.pl> napisał :

> prosze doradzcie, bede zobowiazany:)

czyżby to było wczoraj około godziny 18.40 ? ;-)))
jeśli tak - to ja byłem klientem doradzającym to samo co Znak.

mam tę Deltę w domu, przedtem miałem 6340,
i zarówno szybkość startu płyty, jak i jej stabilność i możliwości
(także overcl.) każą mi się nisko ukłonić.
poza tym sporo dodatkowego softu i możliwych gadżetów
choćby śledź z D-Ledami, no, ale to może mały tylko plusik :)

IMHO, Gigabyte jest zbyt wolny, a Asusa nie testowałem pod AMD.
ale słyszę , że nie jest to wybitna wydajność.

mogę jedynie podpisać się pod MSI. jak do tej pory nie rozczarowuje mnie.

i pamiętaj - to, że komuś gdzieś jakaś płyta padła - nie znaczy że ta seria
jest do kitu.
jedna jaskółka wiosny nie czyni ;-)

pozdro
przeKOT