Re: i komu tu wierzyc....pomozcie bracia:)

Autor: Tomeks (tsztelak[nospam)
Data: Thu 11 Dec 2003 - 10:51:36 MET

> juz bylem zdecydowany na asusa i wczoraj mi odradzili w sklepie, ktory
uchodzi
> za dobry (znak w poznaniu), poniewaz w serwisie(tam sie pytalem) bylo duzo
> reklamacji
> i badz tu madry, komu wierzyc....
> polecali msi - moze maja wieksza marze i uklad z producentem???!!!!

Ja tez wielokrotnie slyszalem w serwisie ze asusy sa bardzo awaryjne,
stwierdzilem jednak ze pewnie sie myla i nabylem sobie 2 sztuki ( najpiwerw
na via, potem na nforce2). No i teraz pracuje sobie na abicie, bo oba asusy
wyladowaly w servisie, bez mozliwosci naprawienia. A jak juz kiedys pisalem,
niektore sklepy odmawiaja nawet sprzedarzy plyt tego producenta.

Co do MSI to naogol spotykalem pochlebne opinie, nawet przez chwile
zastanawialem sie czy wlasnie nie kupic plytki od nich.

Pozdrawiam