Re: Jak odzyskac dane z uszkodzonego HDD??!! [długie]

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Thu 11 Dec 2003 - 08:48:31 MET

Użytkownik "Sniper" <sniper10000_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
[ciach]
> Postanowiłem sprawdzić, jak to jest naprawdę. Podkreślam, że opisaną niżej
> operację przeprowadzałem na biurku, w zwykłym pomieszczeniu biurowym z
> wydeptaną, średnio czystą wykładziną. Może w powietrzu nie latały tumany
> kurzu, ale do zerowej klasy czystości było daleko.
[ciach - super teścior]

no to pojechałeś na całego :)
wskaźnik "experience" wzrósł Ci konkretnie - teraz chyba wypadałoby
pokombinować z wymianą talerzy :) tyle że musiałyby miec podobne parametry
fizyczne. Ciekawy temat.. zakładając, że wymiary i waga talerzy z
torturowanych przez Ciebie dysków są takie same to teoretycznie talerz z
dysku o większej pojemności powinien pracować w dysku o mniejszej pojemności
no nie? Tyle że pewnie niezbędny byłby lowformat

PZDR
Shaman