Re: ABIT IC7-G czy ASUS P4C800 Deluxe ?

Autor: Norbert (norbert.kaminski_at_wp.pl)
Data: Wed 10 Dec 2003 - 22:48:27 MET

W artykule news:br7f3t$ouv$1_at_inews.gazeta.pl,
niejaki(a): Kolu z adresu <koluWYTNIJ_at_TOwp.pl> napisał(a):

> Witam!

> Hmm, dla mnie tez cisza to podstawa. Ponoć można w Biosie nieco
> zredukowac obroty do 60 %, ale osiagana wowczas predkosc ok. 4000
> obrotow nie daje chyba spodziewanych rezultatow sluchowych. Czy w zw z
> tym smialo mozna wylaczyc, albo wymontowac ów wiatraczek. Czy wtedy
> chipset takze nie bedzie sie przegrzewac i czy w przyp. ewentualnego,
> lekkiego podpedzenia FSB tez bedzie mozna zapomnic o wylaczonym czy tez
> usunietym wiatraczku?
>
> Pozdrówka,
> Przemek

Ogonie nie polecam zdejmowania wiatraka. W moim abicie mozna spokojnie
ustawic wiatrak tak by sam kontrolowal temperature i staje sie wtedy
naprawde nieslyszalny.

--
******* norbert.kaminski_at_wp.pl **** gg:1334053 **********
** PIV3GHz, 1GB-HYPERX, ABIT IC7 MAX3, CHIEFTEC 420W ****