Re: GoldMemory a test pamięci

Autor: Marcin Wojtczuk (we-steal-from-artists_at_riaa.com)
Data: Wed 10 Dec 2003 - 14:04:46 MET

Shaman claimed:
> to może ja...
> Radek zastosował pewien (być może zbyt daleko idący) skrót myślowy wskutek
> czego wyszło zdanie zupełnie nielogiczne, sugerujące że częstotliwość
> taktowania 166 działa tak jak 333.. chodziło mu oczywiście o to że
> odczytywanie 2 słów przy taktowaniu 166 działa tak jak odczytywanie jednego
> słowa przy taktowani 333

Poprawiłem cytowanie żeby Ci było łatwiej. Radek wyłożył jak krowie na rowie
dlaczego nie jest to 333. Wyjaśnił też czym jest 333. Dla mnie jasno z tego
wynika że przesyłanie dwóch słow na ticka to nie to samo co przyśpieszenie
ticka o połowę, bo to by była zupełnie inna fizycznie pamięć (z wymianą danych
raz na ticka).

A Ford przyszedł i swoje. I wymiękłem (Oja.. to pierwza sylaba zwrotu 'o ja
pier**').

> i to wsyćko

Nie syćko, Radka obrażasz. Jeśli nie on to ja rządam satysfakcji ;)

--
              Marcin Wojtczuk
     [ http://www.stringi.com/viper/ ]