Re: co zamiast dobrej k. dzwiekowej na ISA

Autor: BrunoJ (brunojj.WYTNIJ_at_gazeta.pl)
Data: Wed 10 Dec 2003 - 13:08:56 MET

Tomasz Milewski <tomail_at_friko6.onet.pl> napisał(a):

> a ile wynosi budzet na inwestycje? wiem ze to nie dyskretne
> pytanie ;-) ale inaczej trudno doradzic
to zalezy co karta bedzie mogla ;) ale w granicach kilku stowek mogloby
byc. Tyle ze niechcialbym doplacac niepotrzebnie za 5.1 np, jesli mozna
znalesc dobra karte stereo. Niestety sporo porzadnych kart bylo tylko
w wersji ISA i na PCI juz nigdy nie powstaly. Nawet Ensoniq wypuscil tylko
jakies szumblaster-compatible, z 1/4 mozliwosci Elite.

pozdrawiam
Bruno