Re: p³yta Totem TM-BXVA370AT

Autor: Syco (syco_at_go2.pl)
Data: Wed 10 Dec 2003 - 13:12:05 MET

U¿ytkownik "Wojtek" <zsrckuwidzew_at_poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> Witam szanownych grupowiczów
> Czy p³yta jak w temacie obs³uguje dyski o pojemno¶ci 20, 40GB lub wiêcej
> bez upgradeu BIOS'u? Lub gdzie mo¿na zdobyæ BIOS z obs³ug± du¿ych dysków
do
> tej p³yty - nie mogê znale¼æ strony producenta.

Totem-Potem :D
Ja rozumiem, ze trzeba dawac szanse producentom nie majacym znanej marki ...
(kiedys amd, radeon, epox, asrock) ale zeby az takim cicho-ciemnym :D
Pierwszy raz slysze o takim mobo, ale wygoogle'alem jeden adres:
http://www.totem.com.tw/
Tyle ze u mnie nie otwiera tej stronki ....
Chyba sie panowie zwineli ... :( Obadaj czy nie bylo jakiejs blizniaczo
podobnej plyty i sprobuj biosem od nich ... choc watpie ...

Pozdrawiam:
Syco