Re: co zamiast dobrej k. dzwiekowej na ISA

Autor: BrunoJ (brunojj.WYTNIJ_at_gazeta.pl)
Data: Thu 18 Dec 2003 - 11:58:30 MET

radxcell <rdx_googleWYTNIJTO_at_o2.pl> napisał(a):

> polecam wyciecie dziury w blasze ;)
jakos narazie upchnalem, po odpowiednim "tuningu" wnetrza.
Dziala.

> rowniez ISA - Gravis Ultrasound PnP - doskonaly, cieply dzwiek,
> s/n przewyzsza obecne Creativy, dziala w win2k, rowniez z DX...
do ensoniq'a mam rowniez drivery do w2k, niby chodzi.
Czasem jednak przycinaja sie filmy w DivX.
Generalnie potrafia godzine chodzic ok, i nagle cos sie dzieje.
Jak zatrzymam i puszcze od tego miejsca to jest spowtorem ok.
Jakies sugestie?
Mam DX8.1b, w2k SP4 (oba ang), nimo z jakims zestawem kodekow, ktory
na innych kompach dziala ok (no tu w zasadzie rowniez...)

pozdrawiam
Bruno