Re: Samoczynny restart Win XP Profesional

Autor: MrRoger (mrroger_at_tenbit.pl)
Data: Tue 09 Dec 2003 - 22:14:09 MET

Uzytkownik Krzys-iek, legitymujący sie adresem e-mail admin(a)krionix.sieć
napisał(a):

> twoje lamerstwo i lanie na bezpieczenstwo, sorry ze tak dosadnie ale jakby
> koza nie skakala i patche, firewalle isntalowala...

To akurat nie na moim kompie (czy cos jest napisane, że to ja mam z tym
problem?)
Wiem że to NTG jeśli pytałbym o Windoze dokładniej czo tam poprzestaiwać,
wpradzie tak sformułowałem pytanko ale raczej spodziewałem sie odpowiedzi,
że to coś ze sprzętem...

--
MrRoger