Re: Komputer - Acad

Autor: Yarp (yarpen99_at_op.pl)
Data: Tue 09 Dec 2003 - 18:25:21 MET

> Za wyjątkiem tam gdzie uogólniam - celna uwaga.

To muszę skomentować. Albo udajesz, że nie wiesz o co mi chodziło, albo
rzeczywiście źle mnie zrozumiałeś. Twoje zdanie jest prawdziwe na temat płyt
ze zintegrowanym dźwiękiem (tzn. że przeważnie dźwięk jest kiepski), a
większość twoich postów to IMO jedynie twoje zdanie na jakiś temat, które
niezbyt wiele ma wspólnego z rzeczywistością.
Ok, z mojej strony EOT. Nie brnijmy (dziwne słowo ;)) dalej w to bagno
Pozdro