Re: Grafika ok. 300 PLN

Autor: Nedved (nyczkal_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 09 Dec 2003 - 18:30:22 MET

Użytkownik Tomek napisał:

> - Athlon XP 2000+ / 266 (ta częstotliwośc mnie niepokoi w odniesieniu do
> szybkości pamięci)

Mam Athlona XP 2000+, nie narzekam na niego, "zaspokaja" moje średnio
wygórowane potrzeby

> - MSI K7N2 Delta-L (nForce2),SND,AGPx8,FSB400,DualDDR,LAN,ATX lub
> lub Soltek SL-KT600-R (KT600),SND,AGPx8,DDR400,SATA RAID,ATX
> (wszelkie uwagi mile widziane, co to jest FSB 400 ???, czy kupować płytę
> ze zintegrownym LANem, czy jak mam na PCI to tak zostawić?)

Moja MSI K7N2 Delta-L ma jeden mankament : na wyjściu audio, przy
wyłączonych wszelkich programach generujących dźwięki, pojawia się
sygnał...Nie wiem, z czym to jest związane. Jedni mówią, że jest to
związane z pracą karty sieciowej, inni, że z pracą dysku.

> - 256 MB DDR/ 400

Polecam Infineon za 190-200 PLN. Uważam, że to bardzo dobre pamięci.

> - 80 GB Barracuda 7200.7 lub 80GB Barracuda SATA (co polecacie?)

Zrezygnowałbym z SATA, a zaosczędzone kilkadziesiąt PLN dołożył do 300
PLN i kupił GF 3Ti

> - DVD Toshiba (nagrywarkę już mam)

DVD Toshiba - spadło(a) z 1,5 m na beton i działa doskonale :)

--
Nedved