Re: Komputer - Acad

Autor: dymek (adym_at_tenbit.pl)
Data: Tue 09 Dec 2003 - 08:52:46 MET

> Co sadzicie o takim pomysle:
> Plyta ASRock K7S8X SiS - 746FX

Wolalbym cos na via kt400, kt600.

> AMD Duron 1400
> 256MB RAM

Ok. Powinno wystarczyc choc RAMu ...niewiem sam ocenisz, najwyzej dokupisz.

> Grafika Matrox G400DH32G AGPx4 nForce2

A co to? Matrox na nforce2?

> DVD LG

Mam, mialem male problemy z nim ale jeszcze chodzi. Trzeci rok.

> CDRW LiteOn

Mam, jest ok, dosyc cichy.

> Gdzie kupic taka grafike i za ile? A jak sie nie da, to co: GeForce czy
Radeon
> i jakie (nie lubie gier 3D!) i nie mam na cos takiego wiecej jak 250zl;

Jakiegos Radka, najlepiej cos firmowego, jak nie grasz to nawet wersja SE
starczy.

> Jaki kupic monitor 17", jesli za jakis rok - poltora zmienie go na LCD 19"
(jak

W pracy mam Samusnga (sa dwa) tragiczny nie jest ale sa lepsze monitory
niekoniecznie drozsze.
W domu mam Flatrona, wyglada duzo lepiej (ostry obraz...ale od karty duzo
tez zalezy). Na temat innych sie nie wypowiem.
BTW Nie ryzykowalbym Deawoo itp., chodzic beda ale ta ostrosc :P

--
Pozdrawiam.
-dymek-