Re: Komputer - Acad

Autor: Marcin Wojtczuk (we-steal-from-artists_at_riaa.com)
Data: Tue 09 Dec 2003 - 18:03:36 MET

Yarp claimed:
> płyty
> A może warto dopłacić troche grosza, żeby być pewnym stabilności i możliwości
> działania pamięci w trybie dual?

Nie. Stabilnie tak samo jak na via a dual-channel pomaga osiągnąć 3% więcej
FPS w quake3.

> Zaraz pewnie bedzie riposta, że inne też są
> stabilne i dlaczego niby każda płyta na nforce2 jest stabilna (bo oczywiście
> tak najprawdopodobniej nie jest). Uprzedzając wszystkie dalsze ataki: IMHO
> chipset nforce2 jest bardzo udany (oprócz tego, że wydajny to też stabilnie
> pracuje) i w połaczeniu z dobrym producentem płyty daje jakość, którą cięzko
> znaleźć u np via czy sis'a. To jest moje zdanie (co wyraźnie i często
> zaznaczam). Jeśli ktoś uważa inaczej (MW?) to proszę o nie komentowanie moich
> opinii, tylko wyrażenie własnych wraz z odpowiednią argumentacją.

Tu się zgadzam, Asus Deluxe na nforce2 jest naprawdę fajną płytą. Z drugiej
strony do MSI KT3V też nie można mieć zastrzeżeń chyba... A różnica w
wydajności niewielka, dla mnie nie warta różnicy w cenie. Ale rozumiem, że są
tacy którzy za tą różnicę z przyjemnością dopłacą (gorzej jak nie rozumieją,
że nie każdy tak rozumuje jak oni).

> Pogryzą się? Procek łatwo wymienić po jakimś czasie. Skoro piszesz rotfl to
> może jakoś wyjaśnisz swoją reakcję? Bo pięć literek to każdy debil potrafi
> napisać. A poza tym, czy twoje motto to: jak kupuję jedną kiepską rzecz to już
> wszystko kiepskie?

Nie, jak kupuję jedną rzecz bardzo drogą i o wypaśnej wydajności to wszystkie
takie. Warto bilansować jakość i wydajność elemetów z ich ceną w _całym_
zestawie. Bo inaczej (przepraszam za te porównania) to tak jak alufelgi 16" do
malucha - no przecież stabilniej, tak ? :)

> BTW twoje posty na tej grupie działają na mnie jak płachta na byka. Zwykle nie
> trace czasu na bezsensewną polemikę na temat wyższości bmw nad mercem i
> odwrotnie, ale przy tobie nie wytrzymuję! Poza tym, jak już wyżej napisałem,
> mniej krytykuj, a więcej argumentuj.

E, tam. Splonkujmy się nawzajem - szkoda czasu innych na czytanie tego.

> Autocada można wykorzystać do renderingu, bo Ati jest bardziej UNIWERSALNE (a
> może ktoś zechce zagrać na tym kompie?) i wiele innych...

Coś w tym jest :)

> mówią, że Geforcy mają obraz tak samo dobry jak Ati....

Niektóre mają...

> Wreszcie się z czymś zgodziliśmy!

Nom :P

--