Re: Komputer - Acad

Autor: Yarp (yarpen99WYTNIJTO_at_op.pl)
Data: Tue 09 Dec 2003 - 15:48:19 MET

> Coś Ci się pomyliło. Nforce2 to kasa w błoto przy takich zastosowaniach,
płyty
> na tym czipsecie są dla maniaków benchmarków.

A może warto dopłacić troche grosza, żeby być pewnym stabilności i możliwości
działania pamięci w trybie dual? Zaraz pewnie bedzie riposta, że inne też są
stabilne i dlaczego niby każda płyta na nforce2 jest stabilna (bo oczywiście
tak najprawdopodobniej nie jest). Uprzedzając wszystkie dalsze ataki: IMHO
chipset nforce2 jest bardzo udany (oprócz tego, że wydajny to też stabilnie
pracuje) i w połaczeniu z dobrym producentem płyty daje jakość, którą cięzko
znaleźć u np via czy sis'a. To jest moje zdanie (co wyraźnie i często
zaznaczam). Jeśli ktoś uważa inaczej (MW?) to proszę o nie komentowanie moich
opinii, tylko wyrażenie własnych wraz z odpowiednią argumentacją.

> Nforce2 + duron 1400 ? ROTFL!

Pogryzą się? Procek łatwo wymienić po jakimś czasie. Skoro piszesz rotfl to
może jakoś wyjaśnisz swoją reakcję? Bo pięć literek to każdy debil potrafi
napisać. A poza tym, czy twoje motto to: jak kupuję jedną kiepską rzecz to już
wszystko kiepskie?
BTW twoje posty na tej grupie działają na mnie jak płachta na byka. Zwykle nie
trace czasu na bezsensewną polemikę na temat wyższości bmw nad mercem i
odwrotnie, ale przy tobie nie wytrzymuję! Poza tym, jak już wyżej napisałem,
mniej krytykuj, a więcej argumentuj.

> Po co 128bit ? Po co Ati ? Wiesz że radeon firmy Ati kosztuje więcej niż
> Matrox ? A do matroxa żadna karta jesli chodzi o jakość nie podskoczy.

Bo matrox (g400) to już nie ta epoka, bo trzeba kupować używanego, bo róznica w
cenie między Ati 64bit a 128 jest mała w porównaniu z różnicą wydajności, bo
Autocada można wykorzystać do renderingu, bo Ati jest bardziej UNIWERSALNE (a
może ktoś zechce zagrać na tym kompie?) i wiele innych...
BTW widziałeś grafike z matroxa czy powtarzasz zdanie zasłyszane? Są tacy co
mówią, że Geforcy mają obraz tak samo dobry jak Ati....

Wreszcie się z czymś zgodziliśmy!
Pozdro